0
مجموع:0 تومان
03 شهریور 1400

منظور از مشاور تلفنی کسب‌وکار کیست؟

زمانی که درباره‌ی مشاور تلفنی کسب‌وکار صحبت می‌شود، مبحث بسیار بزرگی را از انواع شغل‌ها و مسائل مربوط به چگونگی راه‌اندازی و هدایت و عوامل تاثیرگذار بیرونی و … را در برمی‌گیرد. در حقیقت افراد طی فرآیند مشاوره‌ی کسب‌وکار تمامی ابعاد و نقاط ضعف و قوت کسب‌وکار خود را متوجه می‌شوند. به طور خلاصه می‌توان گفت در مشاوره‌ی کسب‌وکار سعی می‌شود با توجه به دانش تئوریک، داده‌های موجود و قابل بررسی و مهم‌تر از آن تجربه میزان ریسک کسب‌وکارها کاهش یابد و تصمیمات در چهارچوبی منطقی و پیش‌رونده اتخاذ شود.

مشاور تلفنی

چند دلیل برای کمک گرفتن از مشاوران در کسب‌وکارها

مشاوران کسب‎وکار افرادی صاحب دانش و مهارت هستند، زمانی که صاحبان کسب‌وکارها این افراد را در تصمیمات خود دخیل می‌کنند بدون شک تصمیمات بهتری را اعمال می‎نمایند و کم‌تر دچار امتحان  خطا خواهند شد.

مشاوران دیدگاهی مستقل و بی‌طرفانه دارند، بدون شک در داشتن تصمیمات بهتر بدون تاثیر نخواهد بود.

مشاوران کسب‌وکار با اصلاح روند کار و تصمیمات در جهت صحیح آن سازمانی فعال و توانمند و با انگیزه را تشکیل می‌دهند.

با هم‌فکری این افراد صاحب فکر و تجربه از میزان هزینه‌ها کاسته و بر میزان منافع شرکت‌ها افزوده می‎شود.

منظور از مشاور تلفنی کسب‌وکار کیست؟

 

مشاوره‌ی تلفنی در کسب‌وکار

کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند از مشاوران حضوری که در کنار آن‌ها قرار بگیرند کمک بگیرند و یا این‌که از همان خدمات مشابه به صورت آنلاین و یا تلفنی استفاده داشته باشند. گاهی شرایط و عوامل متعددی از جمله عدم دسترسی به مشاوران زبده باعث می‌شود افراد تصمیم بگیرند دست به دامن تکنولوژی‌های روز شوند و خدمات لازم را به صورت تلفنی و اینترنتی دریافت کنند.

به طور حتم حضور فیزیکی مشاوران در کنار صاحبان کسب‌وکارها باعث در جریان قرار گرفتن بیش‌تر مشاوران در روند کارها و برنامه‌ها می‌شود و مسائل برای آنان ملموس‌تر خواهد بود، اما امروزه پیشرفت تکنولوژی این امکان را به صاحبان کسب‌وکارها می‌دهد تا بتوانند مشاور تلفنی مورد نظر خود را در هر حد فاصلی انتخاب نمایند و با ارائه‌ی برنامه‌های خود راهنمایی‌های لازم را داشته باشند.

دورکاری موضوع و اصطلاحی است که در چندین سال اخیر رایج بوده است و حتی در شرایط لزوم مانند پاندمی کرونا دولت نیز برای ارائه‌ی خدمات از آن استفاده  کرد و کارمندان بون حضور در محل کار خود به وظایف خود رسیدگی کردند. مشاوره‌ی تلفنی کسب‌وکارها نیز  نوعی دورکاری محسوب می‌شود و می‌تواند به بهترین شکل ارائه شود.

نکته‌ی دیگر درباره‌ی مشاور تلفنی کسب‌وکارها، هزینه‌ی مناسب خدمات آنان نسبت به مشاوران حضوری است. در واقع عزیزان کارآفرین و صاحب کسب‌وکار در هر زمانی که مایل باشند می‎توانند مشاوران زبده و کاردان را از هر نقطه‌ی ایران انتخاب نمایند و با آنان همکاری داشته باشند.

منظور از مشاور تلفنی کسب‌وکار کیست؟

بهترین زمان کمک گرفتن از مشاور تلفنی کسب‌وکارها از همان زمان شروع فعالیت است تا راهنمایی‌های لازم انجام شود، اما روند تحولات و تغییرات در جامعه بسیار بالا است از این رو گاهی وقتی برای گذراندن روند پیچیده‌ی حضور مشاوران وجود ندارد و باید از تکنولوژی و خدمات مناسب موقعیت مانند مشاوره‌های تلفنی و اپلیکیشن‌های مشاوره‌ای کمک گرفت.

سخن پایانی

افراد و شرکت‌های مشاوره‌ای بسیاری وجود دارند که در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات مشاور تلفنی فعالیت می‌کنند، کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند حتی از تیم‌های مشاوره‌ای که به طور حتم عملکرد بهتری از مشاوره‌ی فردی دارند کمک بگیرند و ریسک تصمیمات و فعالیت‌های خود را کاهش دهند و در جهت منافع و اهداف خود پیشروی کنند.

 

 

 

share on social media
برگشت به بالا
می خواهید ابتدا در مورد پیشنهادات ما بدانید؟

خبرنامه ما را مشترک کنید