شما ایده تجاری ایده آل را پیدا کرده اید و اکنون آماده هستید که گام بعدی را بردارید. راه اندازی یک کسب و کار فراتر از ثبت آن در دولت است. ما این راهنمای ساده را برای راه اندازی کسب وکار اینترنتی شما گردآوری کرده ایم. این مراحل تضمین می کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شده ، به درستی ثبت شده و از نظر قانونی مطابقت دارد.
مرحله 1: برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید
یک برنامه مشخص برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین ضروری است. چون به شما کمک می کند تا مشخصات مشاغل خود را ترسیم کنید و برخی از موارد ناشناخته را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:
- هزینه راه اندازی و هزینه های جاری چقدر است؟
- بازار هدف شما کیست؟
- چقدر می توانید از مشتریان هزینه بگیرید؟
- نام تجارت خود را چه می گذارید؟
مرحله 2: تشکیل یک شخص حقوقی
متداول ترین انواع ساختار کسب و کار عبارتند از: مالکیت انحصاری ، مشارکت ، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت .
در صورت شکایت از شرکت امنیت اینترنتی شما ، ایجاد یک نهاد تجاری حقوقی مانند LLC یا شرکت از شما در برابر مسئولیت شخصی محافظت می کند.خود را تشکیل دهید
مرحله 3: ثبت نام برای مالیات
قبل از اینکه بتوانید برای مشاغل اماده شوید ، باید برای انواع مالیات های ثبت نام کنید.
مالیات بر مشاغل کوچک
بسته به ساختار تجاری که انتخاب می کنید ، ممکن است گزینه های متفاوتی برای نحوه مشمول مالیات کسب و کار خود داشته باشید
مرحله 4: افتتاح حساب بانکی تجاری و کارت اعتباری
استفاده از حسابهای بانکی و اعتباری مشاغل اختصاصی برای حفاظت از دارایی های شخصی ضروری است.
مرحله 5: تنظیم حسابداری تجاری
ثبت هزینه ها و منابع درآمدی مختلف برای درک عملکرد مالی مشاغل شما بسیار مهم است. حفظ حساب های دقیق و دقیق نیز تشکیل پرونده مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می کند.
مرحله 6: اخذ مجوزهای لازم
عدم اخذ مجوزها و مجوزهای لازم می تواند جریمه های سنگینی را در پی داشته باشد یا حتی باعث تعطیلی کسب و کار شما شود.
مرحله 7: بیمه کسب و کار بگیرید
درست مانند مجوزها ، کسب و کار شما برای فعالیت ایمن و قانونی نیاز به بیمه دارد. بیمه تجارت از رفاه مالی شرکت شما در صورت بروز خسارت تحت پوشش محافظت می کند.
مرحله 8: نام تجاری خود را مشخص کنید
برند شما همان چیزی است که شرکت شما نشان می دهد ، و همچنین اینکه چگونه کسب و کار شما توسط مردم شناخته شود. یک نام تجاری قوی به کسب و کار شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شود.
مرحله 9: وب سایت تجاری خود را ایجاد کنید
پس از تعریف نام تجاری خود و ایجاد لوگوی خود ، مرحله بعدی ایجاد یک وب سایت برای تجارت شما است .
در حالی که ایجاد یک وب سایت یک گام اساسی است ، برخی ممکن است ترس داشته باشند که از دسترس خارج شده است زیرا هیچ تجربه ای در زمینه ایجاد وب سایت ندارند
مرحله 10: سیستم تلفن مشاغل خود را راه اندازی کنید
تهیه تلفن برای مشاغل شما یکی از بهترین راه ها برای کمک به حفظ زندگی شخصی و زندگی تجاری شما به صورت جداگانه و خصوصی است. این تنها مزیت آن نیست ؛ همچنین به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را خودکارتر کنید ، مشروعیت کسب و کار شما را می دهد و برای مشتریان احتمالی پیدا کردن و تماس با شما را آسان می کند.